zondag 24 maart 2013

lekker bezig weer

gelukkig ik begin steeds meer zin te krijgen in quilten en ook het bloggen komt weer terug
ik ben begonnen aan de BOM uit Quiltmania die ik echt heel leuk vind om te doen.
Ook deze quilt allemaal blokken die ik leuk vind is uit de kast gekomen (wie wat bewaard die heeft wat hé) ik laat het bij deze laatste rand waar ik nog 12 blokken van moet doen hij is dan 2x2 meter dus behoorlijk groot aangezien ik alles met de hand quilt is dat een hele lap.

Dus je ziet ik ben weer bezig!!

2 opmerkingen:

Johanna Faber zei

hallo Susan zag dat j op mijn site was geweest dus word dan even nieuwsgierig, en hier ben ik dan, Wat een schitterende quilts heb je gemaakt,
Fijne dag groetjes Joke

zipjezopje zei

Wat een schatje is die Japanse toch, en oh die sterren met bearpaw blokken (toch?) rondom, dat is een hele mooie. Voor op bed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...